Jäsenyys

Liittyminen

Liittyessäsi FLS-keila ry:n jäseneksi, olet heti myös Suomen keilailuliiton jäsen. Jäsenyys tyyppejä on erilaisia, riippuen siitä oletko uusi harrastaja, harrastuksen pariin palaava vai jo kauemmin harrastanut. Ota yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta, mikäli jäsenyys kiinnostaa.

Eroaminen

Mikäli jäsen haluaa erota, voi eroilmoituksen tehdä esim. sähköpostilla tai puhelimitse. Eroilmoituksen voi tehdä missä vaiheessa vuotta hyvänsä, mutta jäsenyys päättyy aina kauden vaihtuessa 30.6. Jotta seuraavan kauden maksua ei tarvitse maksaa, ilmoita erostasi ennen 30.6.

Seuran vaihtamien

Halutessasi vaihtaa seuraa, tulee seuran vaihto tehdä toukokuun loppuun (31.5.) mennessä. Vaihtaessasi seuraa, tulee varmstaa, että olet hoitanut kaikki vastuusi seuraan nähden ja täyttää seuran siirtolomake. Lomake tulee toimittaa allekirjoitettuna vastaanottavan seuran toimesta paikalliseen keilailuliittoon. Jäsenyys vaihtuu aina kauden vaihteessa ja olet vastaanottavan seuran jäsen 1.7. alkavan kauden alusta.

Ensilisenssi ja uuden keilaajan etukortti

Voit tutustua uuteen lajiin, liittymällä seuraan ensilisenssillä (25€) . Voit myös hankkia itsellesi uuden keilaajan etukortin (25 €), joka pitää sisällään ensilisenssin ja tarjoaa sinulle ensimmäiseksi vuodeksi rahan arvoisia etuja.

Uuden keilaajan etukortin saat Suomen Keilailuliitosta netissä sivuilta Aloita keilailu  tai hankittua keilahallilta, joka tarjoaa etukortin etuja.

Ensilisenssillä keilaat noin kaksi kautta, jonka jälkeen jatkat varsinaisena jäsenenä.

Ajan tasaisen listan halleista, jotka tarjoavat uuden keilaajan etukortin etuja löydät Suomen keilailuliiton sivuilta.

Muista, että ensilisenssi jatkuu toistaiseksi voimassa olevana, ellet ilmoita seuraasi haluavasti lopettaa harrastuksen.

Toistaiseksi voimassa oleva aikuis- tai juniorilisenssi

Jäsenyys on voimassa toistaiseksi ja sen voi irtisanoa vain kauden vaihteessa. Keilailussa kausi alkaa 1.7. ja päättyy 30.6.

Seuran vaihtaminen tai seurasta eroaminen on mahdollista kauden vaihtuessa. Vaihto on ilmoitettava 31.5. mennessä ja seurasta eroaminen 30.6. mennessä.

Seuran jäsenmaksu päätetään vuosittain vuosikokouksessa ja se kattaa myös Suomen keilailuliiton lisenssimaksun. Siksi SKL:n lisenssimaksun muutokset voivat vaikuttaa myös seuran omaan jäsenmaksuun.

SKL:n lisenssimaksulla saat myös tapaturmavakuutuksen, Keilaaja-lehden kotiin neljä kertaa vuodessa (halutessasi) ja viikoittaisen keskiarvoseurannan.

Lisätietoja löytyy Suomen keilaliiton sivuilta www.keilailu.fi