Toiminta

Vakiovuoro

Meillä on vakiovuoro Forssan keilahallilla ympäri vuoden torstaisin klo 17:00. Voit tulla tutustumaan meihin ja toimintaamme silloin. Kaikki jäsenet ovat tervetulleita keilaamaan vuorolla. Ilmoittautumiset viimeistään keskiviikkoon mennessä yhteiseen WhatsApp ryhmään.

Kilpailut

Paikallissarja

Paikallissarjaa keilataan Forssan keilailuliiton jäsenseurojen kesken nelihenkisin joukkuein. Paikallissarjaan osallistuessasi osallistut myös kulloinkin menossa olevaan erikoiskilpailuun.

FLS-keila ry osallistuu paikallissarjaan kahdella joukkueella, joista toinen on Forssasta (FLS 1) ja toinen Loimaalta (FLS 2).

Paikallissarjan tilanteen ja kilpailuohjelman näet aina Forssan keilailuliiton sivuilta. FLS-kela ry:n omat paikallissarjapelien ajankohdat näet tapahtumakalenteristamme!

- paikallissarjan kilpailuohjelma

Erikoiskilpailut jne.

Kun olet seuran jäsen, voit osallistua kaikkiin kilpailuihin, niin omalla hallillasi kuin ympäri Suomen. Kilpailuista ilmoitellaan mm. hallien ja seurojen kotisivuilla, sekä paikallisliittojen ja Suomen keilailuliiton (SKL) sivuilla sekä Keilaajien kilpailukalenteri -ryhmässä Facebookissa.

Kun osallistut erikoiskilpaluihin, voit seurata oman kilpailukeskiarvosi kehittymistä oma.keilailu.fi ja tarkastella kaikkien rekisteröityjen keilaajien keskiarvoja Keskiarvot ja tilastot osiossa.⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠ Täältä löytyy myös lisää tietoa mm. tasoituksista.